לאמא שלי התנפח שד שמאל דחוף לי פענוח של התשובה
דיון מתוך פורום בריאות השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום שמי דודי , לפני חודש אמא שלי קמה בבוקר אם שד שמאל מנופח וכאבים חזקים . אמי עברה ניתוח שתל סיליקון בחזה לפני 5 שנים , ובמיידית והלכנו לבצע בדיקה mri התשובות הגיעו היום בדואר ובהם נאמר : כי יש קרע בשתל שמאל בחלק האחורי ובנוסף מצויין " האדרה כיתמית דיפוזית דו צדדית ,האדרה גלנדולרית " האם זה סרטן שד ? אשמח לתשובה על מנת שנוכל לטפל בזאת במיידית ,כי קבעו לנו תור לעוד שבוע וחצי מעומס במרפאה אצל המנתח הפלסטי .
דודי שלום כדי לענות על שאלתך צריך לבדוק את אמך. אני חושבת שנכון להפגש עם המנתח הפלסטי והוא יחליט אם זאת בעיה בשתל או בעיה אחרת בברכה ד"ר תמי קרני