זקוקה דחוף לעזרה
דיון מתוך פורום בריאות השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי תינוק כבן 4 חודשים ואני מניקה לפני כשבועיים התחלתי לחוש בזמן הנקה מעין צריבה לא יחסתי לזה חשיבות רבה מלבד שימוש במשחת לנסינו עד שהגעתי למצב בו לא יכולתי להניק עקב דימום וכאבים פניתי ליועצת הנקה שאמרה וכנראה יש לי פטריה או חיידק והפנתה אותי לרופא הרופא נתן לי פוסידין קרם ודקטרין אורל ג'ל עזר אבל לאחר יומיים התפתחה דלקת עם חום גבוה הנני מקבלת אנטיביוטיקה צפוויט פורטה 2כדורים 3פעמים ביום לאחר כיום מהופעת הדלקת נוצרה לי סביב הפטמה כמין בליטה שטוחה מעט מצולקת מאוד כואבת ואני מאז ממש ממש לא יכולה להניק אשמח אם תעזרי לי בהקדם אני פשוט ממש סובלת האם רופא משפחה יוכל לעזור?פשוט לא הצלחתי להשיג תור קרוב לכירורג שד תודה דידי
דידי שלום אני מקווה שבנתיים הוקל לך או הצלחת לפגוש כירורג/ית בברכה ד"ר תמי קרני