בונדורמין גמילה לקשישה

דיון מתוך פורום  גריאטריה

24/06/2026 | 11:18 | מאת: א.

שלום בת 80, סיעודית. דמנציה. מטופלת בבהונדורמין מזה כ5 שנים . לאחרונה יקיצות במהלך הלילה ללא סיבה מוחשית. . מה הדרגתיות הגמילה מבונדורמין על מנת להתחיל לתת סקרוול במינון 25 מ"ג?

מנהל פורום גריאטריה