שאלה
דיון מתוך פורום דיכאון - אבחון וטיפול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני צריכה להתחיל טיפול בוולבוטרין ואני מאוד חוששת . רציתי לדעת מהם תופעות הלוואי הצפויות בתחילת הטיפול ? האם ניתן להמשיך בשיגרת חיים רגילה בתחילת הטיפול (אני לא רוצה שידעו אצלי בעבודה שאני לוקחת כדורים).תוך כמה זמן מתחילה ההשפעה החיובית של הכדור ומפסיקות תופעות הלוואי? האם ממולץ לשלב עם סרווקול 25 מ"ג? תודה.
שלום. וולבוטרין לא שונה מתרופות אחרות. את יכולה לחוש כאבי ראש, ערנות יתר, וחוסר תיאבון. אין עלייה במישקל או פגיעה בחשק המיני. כמו עם כל תרופה לוקח 2-3 שבועות עד שמרגישים את ההשפעה. בהצלחה פרופ לאון גרינהאוס מיינד קליניק 036962733 036962745