דיפרסיה ומניה
דיון מתוך פורום דיכאון - אבחון וטיפול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בני סבל מדיכאון . קיבל רסיטל והכדור עשה פלאים. אחרי חודש חזר לעצמו.. ונהיה חברותי מאד ומצחיק בחברה... ומשום מה אני דואגת שהמצב יהפוך למאניה דיפרסיה והוא נראה לי קצת בהיי.. יותר מהרגיל. האם יתכן? ומה ניתן לעשות ?
שילת שלום, מאניה זה שם כללי למגוון של מצבים שונים וברמות שונות. על מנת לאבחן מצב של מאניה צריכים להיות נוכחים מספר סימטומים נוספים מערב להיי (מצב רוח מרומם). לדוגמה: רעיונות משונים, מחשבות גדלות, בזבזנות של כספים, ערנות יתר ואנרגיות מוגברות (לא מצליחים לנירדם בלילה), פעלתנות יתר וכו'. אם את חוששת למצבו של בנך, אני מאוד ממליצה להתיעץ עם הרופא המטפל. מעקב רפואי צמות עשוי למנוע מצבים לא רצויים. מידע נוסף על מאניה ניתן לקרוא באתר: www.mindclinictlv.co.il תודה על פנייתך לפורום, אשמח לענות על שאלות נוספות, בברכה, ד''ר אירנה נתנאל Ph.D פסיכותרפיסטית מוסמכת CBT "מיינד קליניק" מרכז לטיפול מתקדמים שד' דוד המלך 1 תל אביב 03-6962733