התיחסות בבקשה 654תווים
דיון מתוך פורום דיכאון - אבחון וטיפול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום דר!!! זה בדיוק הבעיות שלי . הרופא לא מצליח לסייע לי ויש לי אי שקט מהאריפליי איני יודע ורוצה לבדוק מה יכול לסייע לי לחוש יותר טוב . דבר נוסף אני צריך ללמוד כיצד מדברים עם ומול רופא במקרה הזה פסיכיאטר תודה על תגובתך.. ההאא עוד דבר כיום נוטל לפונקס .. קלונקס.ציפרלקס ואריפליי.. האם זה בסדר ? אגב אני מחפש רופא טוב או המלצה על מרפאה לברהנפ"ש כל טוב ושבת שלום
לקריאה נוספת והעמקה
שלום , לצערי לא ניתן במסגרת הפורום לקבוע האם הטיפול הוא מתאים במרקה הספציפי או לא. יש להמשיך לדון על כך עם הרופא המטפל ולפעמים לוקח זמן להגיע לתובנות משותפות מספקות לשני הצדדים.