דולוקסיטן 30 לכאב ומחשבות
דיון מתוך פורום דיכאון - אבחון וטיפול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
רופאת המשפחה נתנה לי לקחת ל 30 יום דולוקסיטן 30 בגלל עודף מחשבות והתעסקות עודפת ומחשבות שלא מפסיקות על בעיות הגב שיש לי וגם לכאבים. מתי לקחת? היום אני לוקח בערב וזה רק כדור שני (פוחד מהתופעות לוואי )במהלך היום אני נוהג ועובד פיזי. בבוקר שאני קם יש לי שלשולים (כתוב דבקה על עצירות), תחושה שכל פעם שאני מפהק יש הרגשה מוזרה שבא להקיא ועייפות. זה תקין? בברכה
שלום רב, בדרך כלל מקובל לקחת את התרופה בבוקר, היא לא אמורה להרדים או לגרום לעייפות. בנוגע לתופעות המתוארות יש סבירות גבוה שמדובר בתסמינים של חרדה, אך לא ניתן לקבוע זאת באופן ודאי ללא בדיקה וכדאי לפנות לרופא המטפל לצורך התייעצות.