רוצה לפנות לייעוץ דחוף
דיון מתוך פורום דיכאון - אבחון וטיפול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
זהו כבר נמאס לי עם האוסידי הזה וכל מכלול בעיות הנפש מהם אני סובל .. חושב לפנות לפר" ל גרינהאוס שהוא מומחה במצבים כשלי . מה חחות דעתך בעניין . במרפאה קשה מאוד לאזן אותי כנראה שאת מכירה את הרופאה שלי . אגב את מכירה אותי אשמח לייעוץ מה כדאיי לי לעשות כי הסבל הוא ממש חזק . תודה
שלום רב, לצערי אינני יכולה לעזור במסגרת הפורום ולתת יעוץ פרטני. מומלץ כי תחזור ליעוץ של הרופא המטפל או תפנה לחוות דעת נוספת במידת הצורך.
שלום דר אירנה !! שאלה לי אלייך.... את מקבלת ליעוץ עיי ודרך קופח אני בכללית . תודה רבה