מה יכולה להיות הסיבה?

דיון מתוך פורום  טיפול מיני בנשים

15/08/2016 | 22:47 | מאת: לימור

שלום, אני נמנעת מלצאת עם בחורים כי אני יודעת שיהיה בזה מגע וגם מין ואני מרגישה שאין לי עוררות או חשק אני גם לא מרגישה חסכים מיניים או רגשיים. איך קוראים לבעיה הזו? א- מיני?

יש לי קושי עם ההגדרה על א מינית אם כי זה נשמע ככה האם החוסר בצורך במיניות הוא בגלל בעיה באינטימיות? מחסומים רגשיים? מסרים שליליים על מיניות מהעבר? חוויות מיניות שליליות? נראה לי שלפני שנותנים כותרת כדאי לפנות לשיחות לטיפול מיני כדי להעריך אם יש בעיה ברקע ואיך לטפל בה

16/08/2016 | 13:20 | מאת: לימור

חוויות. את חושבת שחוויות שליליות או יחס כאובייקט מיני ברחוב מקרוב משפ' דיבור בוטה נגיעות מגברים זרים יכול לגרום לאטימות כללית? כלומר אני לא יודעת מי אני כי זה מגיל צעיר נעלמה לי העוררות ובגיל צעיר גם אין הרבה עוררות. אפילו כשהייתי אצל גניקולוג ידעתי שיקרה משהו ובסוף הלכתי אחרי הרבה שכנועים ואכן קרה הוא שלח אותי לאולטרסאונד והגניקולוג השני שהיה אמור לעשות לי בדיקה בטנית התחיל להיכנס לי לנשמה ושאל שאלות אם אף פעם לא הי לי ניסיון לחדירה חיכוך וכו' ואז התחיל לצחוק עליי כל פעם שהייתי אצלו והתייחס אליי בבוז וכשהייתי מסיימת כל פעם את הבדיקה ( עשיתי כמה פעמים) היה אומר לי את אותו משפט: שהיה עושה לי ואגינלי אם לא הייתי בתולה ויש לזה גם קונוטציה מינית שאומרים דבר כזה כל פעם בבדיקה.

מנהלי פורום טיפול מיני בנשים