חוסר ניסיון מיני ובתולין מאוחר

דיון מתוך פורום  טיפול מיני בנשים

05/08/2021 | 07:48 | מאת: אנונימית 38

שלום. קצת מביך לפנות ולשתף. אני בתולה בת38, חסרת ניסיון מיני. מודעת היטב לקשיים שלי ולחשש מאיניטימיות זוגית ומינית. לפני כשלושה שבועות בערך, הכרתי בחור בן גילי.אפילו אני היא זו שפניתי אליו באתר היכרויות. הוא מאוד מוצא חן בעיני ומרגיש לי שגם הוא. השיחות בינינו זרמו ואתמול אפילו התנשקנו צרפתית (מגיל 20 לא התנשקתי). באותו הרגע היה לי נעים והרגיש לי בטוח. כשחזרתי הביתה,כל הפחדים והחרדות צפו. כניראה שכבר יודעת לאן זה ילך (סקס). או שלא. כל השנים נמנעתי מקשרים זוגיים ודחיתי כל ניסיון להיכרות. בשנות העשרים עברתי כמה הורדות מיניות שכניראה חסמו אותי וגרמו לי להתעטף בחומות שקשה לפרוץ. בגיל 35 פניתי למרפאת מיניות בבית חולים שיבא והייתי בטיפול אצל סקסולוגית כחצי שנה. עבדנו בעיקר עם שיחות ותרפיה כדי לנקות את החרדה. אני נמצאת בנקודה כזו בחיי של פספוס. כל כך רוצה את הקרבה ואת המגע אב לחסרת ביטחון וניסיון מיני שקשה לרכוש אותו. הבחור ממש מוצא חן בעיני ומושך אותי מבחינת האופי שלו. אני במבוי סתום. לא יודעת איך להתנהל מולו ואם בכלל. חוששת שאם אשתף הוא פשוט יברח. אף אחד לא רוצה כזה תיק ואני לא רוצה להיות לעול, רק להרגיש נאהבת ולאפשר לעצמי לאהוב.לא יכולה לשקר ומאמינה בכנות ובפתיחות. אשמח לכל עצה.

שלום לך את מתארת פער בין התחושות הגופניות שלך והרגשות שלך בזמן שהתנשקת עם הבחור, נהנית וזרמת בלי חסימות, לבין החרדות והמשקעים מההטרדות המיניות שעברת בעבר ( לעיתים זה כמו מיני פוסט טראומה). תסמכי על האינטואיציות שלך שהובילו אותך להתמסר בנשיקה ולרצות עוד עם הבחור הזה. המודעות שלך לגבי החסימות שלך היא צעד ראשון, אבל את צריכה להמשיך בלווי טיפול מיני רגשי או בשיבא או בטיפול אחר אצל מטפל(ת) מיני(ת) מוסמך דרך אתר איט״ם. אל תחששי לגבי התגובה של הבחור- זו התמודדות שלו והחלטה שלו, יהיה לך יותר קל להתמודד עם התהליך הזה בלווי מקצועי

05/08/2021 | 14:12 | מאת: חוסר ניסיון מיני ובתולין מאוחר

תודה רבה. יש המלצה למטפלת מינית מוסמכת שיכולה להתאים למקרה שלי? המטפלת שהייתי איתה בשיבא עברה למקום אחר.

07/08/2021 | 15:10 | מאת: ס

את לא לבד ויש עוד כמוך גם גברים... לפי המשתמע נפלת על בחור עדין אם התנשקתם רק אחרי 3 שבועות. כי תחשבי מה זה בלי ניסיון ויאללה ישר דוחפים למיטה או להתנשקוכו'.. שנית גם הרבה פעמים על הדייט הראשון שואלים שאלות על מין על הקשר האחרון כמה זמן.. דבר שכבר מכניס ללחץ. אז אם הגעת עד הלום... תתנהגי רגיל. גם אני עברתי דברים כמוך והבנתי שזה הטרדות וחוסר אמון. לצערי עד שאני יוצאת שוב נופלת על גבר שישר מנהג בצורה גסה וזה קשה. בלי קשר לחוסר ניסיון.. אני רק רוצה לומר לך שיש עוד כמוך ויש גם גברים כאלו והם לא יודו בזה בחיים. אולי גם הבחור שלך הוא כמוך? חשבת על זה?ביחוד לאור קצב ההתקדמות. את לא צריכה לדבר על זה פשוט תזרמי עם הקשר ותעשי רק מה שטוב לך. גם בחתונה ממבט ראשון יש שם כא שלא היו שנים בזוגיות.וזה בסדר לפעמים גם אדם רוצה את הלבד ולמצוא אהבה זהקשה. תרגישי שלמה בטוחה עם עצמך. גם אל תפחדי מהערות או דחייה. זה מה יש אף אחד לא מושלם כל אחד והחולשות שלו. בהצלחה.

07/08/2021 | 15:13 | מאת: ס

לא יכולה לכתוב לך פה.. עזבי מטפלות מיניות ופסיכולוגיות. פשוט תצאי ותכירי. זה הכל חוסר ביטחון ופחד מביקורת ואולי ביקורת עצמית. ברגע שיש את הבחור הנכון ... זה יעבוד. והנה כמו שכתבתי לך הוא לא חדר לך לפרטיות ושאל שאלות על קשרים. הוא לא נגע בך על הפגישה הראשונה ולא דוחק בך למיטה או כל מיני דברים... עזבי מטפלת אני הפסדתי מישהו בגלל מטפלת.

07/08/2021 | 18:28 | מאת: חוסר ניסיון

תודה על התגובה. זה ממש מעודד ומחזק. סך הכל יצאנו 3פעמים. בדייט השני הוא שאל אותי על קשרים שחוויתי. אמרתי שהיו קצרים ממש (חודש-חודשיים) ולא משמעותיים. שזה די שקר. הוא חווה מערכת זוגית של כמה חודשים. בדייט השלישי כבר נישק אותי. זה מש היה מפתיע ותס אותי לא מוכנה אבל הרגיש לי נעים. אני כל כך חוששת מההמשך. אם בכלל יהיה. כיוון שאין לי ניסיון בקשרים זוגיים, קשה לי ליצור אפילו את הקרבה של להחזיק ידיים וכאלה, אז בטח בעניין המיטה. יודעת שכל כך רוצה שיצליח אבל אהיה חייבת לשתף אותו בקשיים ובמקרה הגרוע ביותר, זה יגמר בינינו. אני חייבת להיות כנה ואמיתית. בלי שקרים. זה לא יוצא לי מהראש. מטריד ממש

מנהלי פורום טיפול מיני בנשים