טיפול מיני ביחס לטיפול פסיכולוגי

דיון מתוך פורום  טיפול מיני בנשים

12/09/2018 | 20:01 | מאת: מתעניינת בטיפול

היי, בעבר עברתי טיפול פסיכולוגי, מכיוון שהעניין עליו אני רוצה לעבוד כרגע קשור לזוגיות ומיניות חשבתי להתחיל טיפול מיני. הבנתי, שבניגוד לטיפול פסיכולוגי, בטיפול מיני יש פן מעשי. חשוב לי מאד שלפני שנגיע לחלק המעשי נצלול לעומק באמצעות שיחות ושנבין מניעים לדברים עוד לפני שננסה לשנות או להשפיע עליהם. ראיתי שלהרבה מהמטפלות יש רקע בעבודה סוציאלית. שאלתי היא - האם למישהי שאין לה רקע בפסיכולוגיה יש מספיק כלים להבין ולצלול יחד איתי? ובנוסף, שאלה קצת יותר טכנית - מה הוא טווח המחירים המקובל עבור מפגש אצל מטפלת מינית? תודה מראש :)

לקריאה נוספת והעמקה

רוב המטפלות הן אכן עובדות סוציאליות קליניות בעלות תואר שני. חלקן הן גם פסיכותרפיסטיות 'שיכולות לבהחלט להתמודד עם מגוון של אספקטים נפשיים. העלות כמו טיפול פסיכולוגי

14/11/2018 | 22:33 | מאת: בהצלחה

היי, אני ממליצה ללכת למטפלת מינית מוסמכת מאיט"ם שהיא גם פסיכולוגית קלינית. ולדעתי עדיף ללכת במסגרת ציבורית מאשר פרטית. למשל יש את מרכז "רעות" בפרטי 400 שח למפגש 50 דקות כל שבוע. לא כולן מקצועיות לדעתי והרבה מנסות למשוך זמן בשביל כסף..לא תמיד יש חיבור. ולא בהכרח זה פן מעשי, טיפול מיני יכול להיות גם שיחות. אני ניסיתי אצל כמה במקביל ופרשתי ואגב כל אחד התייחס ממש אחרת כן אוכל לומר שדווקא זה שהיה גם פסיכולוג עזר יותר ידע לעשות אנליזה במפגשים הקצרים שהיו לנו לעומת העו"ס שהיו ממש רחוקות מלהבין הן גם מתקשרות אלייך וממש רודפות אחרייך שתגיעי לעוד מפגש ועוד מפגש ולעולם לא מוציאות חשבונית מטעמן. אני לא אהבתי את ההתנהלות הזו.. אני ממש ממליצה מסגרת ציבורית..

מנהלי פורום טיפול מיני בנשים