חשיפה של נושא פרטי מול מישהי

דיון מתוך פורום  טיפול מיני בנשים

12/03/2018 | 20:22 | מאת: אנונימית

הי, לא יודעת אם שאלתי מתאימה לפורום אבל אנסה בכל זאת. אני בת 30 ועברתי פגיעה מינית כילדה. לא סיפרתי לאף אחד . לפני כשנה בעקבות הערה שהעירה לי מישהי מהעבודה , התפרץ אצלי הסכר וסיפרתי לה. מאז אנחנו לא מדברות בינינו כלל. היא טענה כלפיי שאנחנו לא חברות ולכן היא לא מתעניינת. אני נפגעתי והפסקתי לומר לה שלום. והיא כועסת עליי בעקבות כך. ידוע במשרד לכולם שאנחנו מסוכסכות. הפחד העיקרי שלי זה שהיא תספר לאחרים. אני מאוד חוששת מכך. מה אפשר לעשות?

לקריאה נוספת והעמקה

מציעה שמרים תענה היא בחו"ל כרגע

17/03/2018 | 16:33 | מאת: סתם אחת

היי, אני מבינה לליבך. לדעתי אין לך מה להפסיד, גשי אליה ובקשי ממנה באופן יפה שתתחשב בך ושלא תספר את זה לאחרים תסבירי לה את כל מה שעולה לליבך. אני מאמינה שהיא תבין אותך ושהיא לא אישה רעה. תסבירי לה זה שזה מביך אותך או עלול לפגוע בך רגשית. מעבר לזה אין באפשרותך למנוע כי את זו שסיפרת. ולכן גם אם תספר לאחרים אין זה לשון הרע. לכן אין לך דרך אחרת. אולי כדאי לך לפנות לייעוץ קצר כדי להתמודד עם הפגיעה שעברת וגם לא להרגיש נבוכה מזה. בהצלחה.

שלום רב, מצב לא נח ולא נעים, את רואה אותה בעבודה והמתח קיים. אין לך שליטה על מה שתאמר, אבל עצם זה שנתנה לך להבין שלא רצתה להתמודד עם מה שסיפרת לה זה סימן טוב שאולי היא רוצה להרחיק עצמה מהמידע שסיפרת לה. אולי היא חשבה שזה ישפיע על יחסי העבודה ביניכן, אולי קרה לה משהו דומה שהיא רוצה להדחיק. אני מציעה שתהיי קורקטית איתה, בשבילך יותר טוב שתסתדרו אבל אל תשתפי אותה בדברים אישיים. תשתפי חברה אחרת ותשקלי אם את רוצה ללכת לטיפול כדי להתמודד עם מה שעברת.

מנהלי פורום טיפול מיני בנשים