איבוד בתולים והשלכות פיזיוליוגיות מטרידות

דיון מתוך פורום  טיפול מיני בנשים

15/04/2017 | 10:33 | מאת: גלי

כבר לא ילדה. כמעט בת 34, אבל לסבית. ולכן איבדתי את בתולי רק לפני שבועיים וגם זה דרך איבר מלאכותי שבת הזוג רכשה. עד אז היו לי גמירות חזקות, היסטריות, השפרצות חזקות, גמירה חזקה שלא יכולתי לדבר אחריה ודופק מהיר. מאז קרתה לי תופעה פיזיולוגית מטרידה מאד. אני מרגישה את ההשפרצה יוצאת בכמויות כמו שתן (זה לא) היא לא מענגת אלא מעיקה, הדגדגן לא מתנפח כמו שהיו היה תמיד, והגמירות חלשות מאד מאד מאד. יש לציין שכן נמשכת אליה באותה מידה, מתרטבת מהמגע וכו, אבל החשק המיני ברצפה ולא מרגישה שזה נפשי או רגשי ומוטרדת מאד מאחר והשינוי הוא מטורף ממש. אני מודאגת מאד ולא מדמיינת ולא מסכימה לאבד את מה שחויתי קודם. עצות/הפניה/עזרה- אשמח מאד!!!

15/04/2017 | 10:42 | מאת: גלי

חשוב להוסיף שני דברים - מרגישה אותו דבר גם באוננות (לפני זה כן עפתי, חשתי והיה מדהים) - ירד די הרבה דם בפעם הראשונה. לא כמות אבל כל איזור הפות היה אדום וניסתה להכניס לפני שבוע ושרף ושוב ירד טיפה, ולפני כמה ימים ושרף_וירד שוב טיפונת.

א. כדאי לפנות לרופא נשים לראות שהכל תקין שם ב. אין קשר בין פתיחת קרום בתולים לשינויים באורגזמה מבחינה פיזיולוגית להערכתי זה הכל בראש. את כנראה את יותר מוטרדת לחוצה עסוקה בתחושות החדשות ופחות מרוכזת במין נסי להתמקד בפנטזיה בתחושות המיניות שהרגשת קודם אל תנסו שוב חדירות מלאות רק אחרי שהמצב יחזור לקדמותו

מנהלי פורום טיפול מיני בנשים