כמה שאלות
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ילד בן 5.5 שמרטיב בלילה (גמול ביום), לא מוטרד מהעיניין, אין לו בעיה לישון עם חיתול.לא בכיוון של גמילה. 1. האם יש סיכוי שפשוט העיניין יסתדר מעצמו? ז"א באיזשהו שלב הוא יפסיק להרטיב ללא התערבות כלשהי? (כאילו הגיל יעשה את שלו?) 2. במידה וחייבים לעשות משהו האם זו רק השיטה של הזמזם? 3. כרגע אני שמה לו חיתול בלילה, האם אני עושה בזה טעות? האם עדיף לתת לו להתמודד עם בוקר רטוב? אודה על תשובותיך.
א. יש סיכוי מסויים שהעיה תיפתר מעצמה אך זה עלול להימשך מספר שנים. ב. שיטת הזמזם ביא היעילה ביותר כאשר מיושמת במסגרת הדרכה, ליווי ומעקב במרפאה מקצועית. ג. כל עוד ההרטבה נמשכת מומלץ להמשיך ולהשתמש בחיתול. את הטיפול באמצעות הזמזם ניתן לבצע תוך כדי שימוש בחיתול.