בן 5.5 לא גמול בלילה
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר קושניר. בני בן 5.5 גמול ביום מגיל 3. בלילה מרטיב כל לילה, מאחר וראיתי שהוא לא יוזם להוריד חיתול (כמו שעשה בגיל 3 ביום) החלטתי מעצמי לשכנע אותו, הורדנו חיתול ואני מעירה אותו כל לילה לשרותים ועדיין כמעט כל בוקר הוא קם רטוב.הבטחנו פרסים גדולים והוא מקבל הרבה עידוד אבל כנראה שבאמת הוא לא מרגיש שזה יוצא כמו שהוא אומר. אני חושבת לחזור לחיתול בלילה כי זה כבר קשה כל ההתעסקות בבוקר עם המצעים וכו'. שאלתי מה ניתן לעשות?
ניתן לסייע לכם בפתרון הבעיה באמצעות זמזם אלקטרוני אלחוטי במסגרת הדרכה, ליווי ומעקב במרפאה מקצועית.