מתוסכלת
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. הבן שלי הוא בן שלוש. גמול מחיתולים אך טרם נגמל בלילה. נראה שהוא פשוט מסרב להיגמל בלילה.הוא איננו ישן עם חיתול,מה שאומר שבבקרים הוא מתעורר מלא בפיפי. בימים האחרונים החל לקרות דבר חדש, הוא נכנס למיטה ליה ומסרב לישון. נראה שהוא לה על שיטה להשאר עוד קצת מחוץ למיטה ופשוט עושה פיפי הכל הזדמנות שיש לו במיטה. אני מוצאת עצמי מחליפה לו קרוב לחמש פעמים מצעים ובגדים עד שנירדם. זה מתסכל....מאוד!!!! אם זה ראוי לציון, אני ואבא של בני גרושים מהיום שבני נולד לערך. האב מתראה עם בני באופן לא סדיר. אודה לעזרתך....אני באמת כבר לא יודעת מה לעשות....
לקריאה נוספת והעמקה