הרטבת לילה לאחר חצי שנה יבשה
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, ביתי בת 5.5. נגמלה לחלוטין ביום בגיל 2.4. נגמלה בלילה ללא התערבות שלנו בגיל 5. במשך החצי שנה האחרונה יבשה לגמרי, ובמידת הצורך הייתה מתעוררת מעצמה וקמה הלילה לעשות פיפי בשירותים. לא הערנו / הגבלנו או לקחנו לשירותים. מזה כשבוע מרטיבה כללילה במיטה, בסביבות השעה 03:00, לא תמיד מתעוררת אפילו. בגלל הקיץ והחום שותה הרבה מים בערב ואוכלת ארוחת ערב מאוחר יותר, בסביבות 19:30, הולכת לישון בסביבות 20:45. האם כדי להניח לזה שיחלוף שוב בצורה ספונטנית? להעיר לשירותים אחרי שעה? לנו כהורים קשה מאוד רגרסיה זו. האם כדי כבר לקחת לטיפול או להמתין? בנוסף אני נמצאת בחודש השמיני להריון, הייתכן שזאת הסיבה לריגרסיה? תודה.
במידה והבעיה לא תעלם מעצמה תוך השבועיים הקרובים מומלץ לפנות לטיפול באמצעות זמזם הרטבה במסגרת הדרכה, ליווי ומעקב במרפאה מקצועית