חזרה להרטבה לאחר לידת אחות
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב. בני, בן שבע, היה מרטיה עד גיל5+, ונגמל לאחר שיחה איתו... לפני כשנה נולדה אחות, ומאז הוא חזר להרטיב, לפחות פעם אחת בלילה. הוא מרטיב כבר כשעתיים לאחר שהוא הולך לישון. מאחר וכבר היה גמול תקופה ארוכה, ברור לנו שאין כאן עניין פיזיולוגי אלא נפשי. טיפול במינירין לא עזר כלל. נשמח לייעוץ. דקלה.
מדובר בתופעה מוכרת ושכיחה של הרטבה משנית. ניתן לסייע לכם בפתרון הבעיה על ידי טיפול באמצעות זמזם הרטבה במסגרת הדרכה, ליווי ומעקב במרפאה מקצועית.