הרטבת לילה ולעיתים גם יום
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, ביתי בת 4.4 ועדיין בורח לה לעיתים פיפי במשך היום ולעיתים נדירות גם קקי. היינו בבדיקה בביה"ח שניידר שם נאמרו לנו מס דברים: 1. לא מטפלים צתחת לגיל 5 2. לא מטפלים כל עוד לה זה לא מפריע עקב כך החזרנו חיתול בלילה לאחר שניסינו גמילה כחודשיים וההרטבות היו כרגיל ללא שינוי (בכל לילה וכמעט ולא מפריע לה), לא ממש שינה לה ששמנו חיתול חזרה. האם שיטת הטיפול הנהוגה בשניידר היא אכן נכונה, האם יש מה לעשות בנושא? האם פעלנו נכון? בקיצור.... איך מתקדמים?! רוצה לציין שגם אני סבלתי מהרטבת לילה עד לגיל 9 בערך. בנוסף נערכו לילב בדיקות ונמצא חוסר גרמי קטן שאורטופד טען שהוא מאד מאד שולי ושכיח. תודה רבה
http://www.finalsale.co.il/deals/children_night_care?aff_id=5&utm_source=getitall&utm_medium=site
כלשהיא