לאחר שבוע נסיונות להפסיק?
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר קושניר שלום רב, ילד בן שנתיים וחודש בהמלצת הגננת וגם בתחושתי התחלנו גמילה. אולם פתאום אינו מוכן לשבת בשירותים, מאוד לחוץ שיפספס ומתריע "על הזעקות שווא" ואז אינו מכון לשבת בסיר כלל, בנוסף יש לו עצירות (פסיכולוגית) וכאשר כן מצליח נורא נבהל ובוכה. השאלה האם להפסיק ? לחזור לחיתולים רגילים או שעדיף את חיתולי המעבר ? האם יהיה נזק עבורו (המסר) העובדה שחזרנו לחיתולים? תודה מראש אפרת
מומלץ לחזור אחרונית מספר צעדים למצב שימנע לחלוטין עימות עם הילד. אם זה אומר חזרה לחיתול זה בסדר גמור. משם והלאה יש לפעול על פי תכנית ברורה ומגובשת מראש. בהצלחה