גמילה
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בני הבכור בן שלוש והחלתי גמילה בשבת אחרי ליל הסדר הורדתי את התחתון והסברתי שעושים בשירותים כמובן שכבר חודשיים הוא חשוף לקלטת בלי חיתולים . שאלתי היא האם אני נוהגת נכון שאני ביוזמתי לוקחת אותו לפיפי וקקי . אני רואה שהוא נוגע בבולבול או לחלופין הולך הצידה לקקי ואז אני פשוט אומרת לו אני רואה שיש לך קקי/פיפי ואז הולכים לשירותים . פיפי הוא תמיד עושה קקי קצת יותר קשה אבל כבר עשה פעמיים קקי בשירותים . לצערי הוא לא מבקש לא אומר שהוא צריך. השאלה אם הדרך הזו נכונה וטובה . תודה דנה