תחילת גמילה לילד בן 3
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ! בני החודשש יהיה בן 3 התחלתי איתו לפני 6 ימים גמילה הורדתי את החיתול בהתחלה הוא היה מתנגד לסיר ולאסלה עד שערב אחד לבד ישב ושר פיפי פיפי צא . פעם אחת קקי בסיר ופעם אחת בשירותים קקי ופיפי כול הזמן יושב ויושב איך לא יוצא לו כלום . ברגע שהוא מתחיל לעשות פיפי הפיפי ממש יוצא לו אומר לי אימא פיפי רטוב בהתחלה לא היה מרגיש בכלל ולא היה אומר כלום . אחרי החג יחזור לגן בלי חיתול לבקשת הגננת לגמילה של כמה ילדים בגן בני גילו . הוא חשוף כול הזמן הזה לקלטות וספרים בנושא איך אני לא רואה שמתחיל לעשות פיפי וקקי או לפחות לבקש ,אני כול הזמן מושיבה אותו . איך להמשיך מכאן האם כדאי להמשיך איתו בכלל ?? תודה מראש