מהן שיטות הטיפול המקובלות בחרדת אסלה
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
דר' קושניר שלום רב, בני בן 6 ובזמן האחרון "בורח" לו קקי בתחתונים בקביעות. גם כשמפנים את תשומת ליבו הוא מתחמק מישיבה אסלה. רופא הילדים אמר שמדובר בחרדת אסלה. שאלותי הן: 1.האם חרדה כזו יכולה להתפתח מעצמה לאחר שהילד כבר גמול? 2.מהן שיטות הטיפול: קראתי באחד מהמאמרים שלך כי מקובלת שיטת טיפול התנהגותי ובמקום אחר הוזכר כי הטיפול נערך באופן "אגרסיבי" באמצעות חוקנים. חשוב לי לדעת כדי שאוכל לבחור את השיטה המתאימה לי/לבני. תודה
דר' קושניר שלום, דילגת עלי. אודה לתשובתך