גמילה לאחר לידה
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי ילד בן שנתיים ועשרה חודשים שהתחלתנו לגמול אותו לפני מספר חודשים. בהתחלה הוא שתף פעולה בצורה חלקית: הוא הודיע מתי הוא צריך פיפי ולקחנו אותו לסיר. קקי הוא היה עושה לפעמים בסיר כשאבא מקריא לו סיפור. לפני חודשיים נולדה לו אחות ומאז הוא עשה בדיוק מה שכתוב בספר -רגרסיה- הוא לא מוכן לשתף פעולה בכלל ועשוה על עצמו פיפי וזה בכלל לא מפריע לו. לפני שבועיים החלטנו לא "לנדנד" לו יותר ולקחת אותו לסיר רק כשהוא מבקש .אבל הוא לא מבקש וממשיך להשתין על עצמו. אנחנו מנסים להשאר אדישים ולהחליף לו בלי לעשות "רעש". זה לא עובד! מה עושים? בגן הסייעת לוחת אותו לסיר עם ילדים אחרים לפעמים הוא עושה ולפעמים לא. קקי הוא עושה בלילה בחיתול