הרטבת לילה בת 3
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בתי עוד מספר ימים בת 3 .היא גמולה כבר מגיל שנתיים ומיחשה חודשים . במהלך החודשים הללו היא היתה אולי מפספסת פעם או פעמיים בחודש ואפילו היתה קמה לשירותים. בחודש האחרון היא מפספסת כל יום ולא קמה כלל כלומר נשארת לישון ספוגה בפיפי ולא שמה לב. מה לעשות? האם להחזיר לחיתולים? לקום בלילה ולקחת אותה לשירותים? מדוע היא פתאום לא יודעת לשלוט בעצמה אחרי תקופה ארוכה שידעה לשלוט?
מדובר כאן בהרטבה משנית - תופעה נפוצה של ילדים שנגמלו לחלוטין והחלו להרטיב מחדש. מומלץ בשלב זה חזור לשימוש בחיתול. במידה והבעיה לא תעלם מעצמה בחודשים הקרובים ניתן לטפל ( גם תוך כדי שימוש בחיתול) באמצעות זמזם אלקטרוני אלחוטי.
I was sutrck by the honesty of your posting