נסיגה בגמילה
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בני בן שנתיים ושלושה חודשים. התחלנו את תהליך הגמילה לפני שלושה וחצי חודשים, לאחר שנהג "לדווח" בכל פעם שעשה קקי בערך מגיל שנה וחודשיים וכן היה מיודד עם הישבנון כארבעה חודשים טרם הגמילה. לאחר מספר ימים לרוב היה עושה פיפי וקקי בשירותים עם מעט פיספוסים. בחודש האחרון חלה נסיגה והוא מפספס המון בעיקר בגן. בבית הוא עשוי לפספס פעם אחת או כלל לא. אני לא מצליחה להבין מדוע מתעורר קושי כה גדול בגן, המטפלת מתארת שלפעמים נראה שהוא עושה זאת כ"דווקא". לבני מזג קשה יחסית, הוא ילד שזקוק לכמויות גדולות של תשומת לב וחום. האם הקושי בגמילה נובע ממזגו? האם אינו בשל? האם על המטפלות לפעול אחרת? מיואשת מאוד, אשמח לעצתך. תודה.