פיספוס בלילה
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. הילדה שלי בת שנתיים ו 7 חודשים. בגיל שנה ו 9 חודשים היא נגמלה ביום (מרצונה האישי בלבד!9 ובגיל שנתיים וחודשיים נגמלה בלילה. כאשר היתה בת שנתיים נולד לה אח (יש לציין שקיבלה אותו מאוד יפה ובצורה מאוד בוגרת. כעת היא החלה לפספס בלילה וכשהיא קמה בבוקר היא אומרת שהיא עשתה פיפי במיטה. מה לעשות? האם זה עניין של עונת מעבר, תגובה לאח הקטן, דרישת תשומת לב מאיתנו ההורים? לדבר על כך או להעביר לסדר היום? מדובר בילדה מאוד בוגרת. תודה רבה.
מומלץ להעביר את הנושא על סדר היום ללא התייחסות מיוחדת. במידה והבעיה לא תעלם מעצמה תוך שבועיים שלשה מומלץ לשוב ולהשתמש בחיתול או לפנות לטיפול.