עוד מעט בן 4 ולא ניגמל מהלילה
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום,בני בן 4 עוד חודשיים ועדיין לא נגמל מהלילה.ביום יש שליטה מוחלטת ללא כל בעיה.בלילה יושן חזק וגם שאני מנסה להעיר אותו לא מצליחה.הוא מודע לזה שהוא צריך להיגמל ואומר שהוא רוצה אבל לא מצליח.האם צריך לעבור לטיפול עם הזמזם והיכן ניתן להשיגו?תודה
א. המנעי מהפעלת לחץ על הילד בנושא. הבעיה נובעת משיבוש במערכת הרפלקסים המפקחת על שלפוחית השתן.ניתן לפתור את הבעיה באמצעות זמזם אלקטרוני אלחוטי במסגרת הדרכה ,ליווי ומעקב במרפאה מקצועית.