גמילה בלילה
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, בתי בת 4. בגיל שנתיים וחצי נגמלה מחיתול ביום. רק בחודש אוגוסט האחרון התחלנו בגמילה בלילה. היא ישנה בלילה כ-12 שעות, ישנה חזק והיה לי חבל עד כה להעירה בלילה. כעת, אני לוקחת אותה מתוך שינה לשירותים. בגלל ששותה סמוך לשינה , וכן ישנה לילה ארוך (ללא קימה)- יוצא לי לקחת אותה לשירותים כ-3 פעמים (נרדמת ב-6, ואני לוקחת אותה לשירותים כל 3-4 שעות בערך). האם זה בסדר ? כשלקחתי אותה פעם/פעמיים- ברח לה...
על מנת לפתור את הבעייה יש להעיר את הילדה בדיוק כאשר מתחילחה ההרטבה. פעולה זו מתבצעת כאשר מטפלים באמצעות זמזם הרטבה. הההתערבות שלכם לא ממש מובילה לפתרון הבעיה.