הרטבות בחילופי עונות
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בני בן 6.5 ומרטיב בלילה אחת למס חודשים, בדרכ זה מתחיל בחילופי עונות ואז יכולים להיות לו מספר הרטבות, אחת לכמה ימים, ואז שוב הפסקה ארוכה לכמה חודשים. בחורף מספר ההרטבות גדול יותר ייתכן ביגלל הקור אך עדיין זה לא ברמה יומית אלא אחת למס שבועות. שאלתי, האם יש צורך לטפל בזה ואם כן איך?
נסו לעודד את הילד לשתות כמויות גדולות לפני השינה למשך שלשה שבועות. כיתבו אלינו שוב לאחר מכן. האם תדירות ההרטבות עולה במצב זה?
האם לשלוח את הילד לשירותים לאחר שתיית הנוזלים לפני השינה? בנוסף, מה מטרת הבדיקה? במה אתה חושד?