מה דעתך?
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, בני כבן חמש וחצי ונגמל כבר מגיל שנתיים ביום בלבד. עדיין הוא מרטיב בלילה. חשוב לציין כי מדובר בילד נורמטיבי לחלוטין . ניסינו לעשות מספר נסיונות להעיר אותו בלילה , אך ללא הועיל . שינתו חזקה מאוד ולכן הוא אינו מתעורר מזה . אני קונה לו תחתוני חיתול ומלבישה לו בלילה מבלי שהוא מרגיש. הוא יודע שבלילה הוא מרטיב , שוחחנו איתו רבות על כך.. אך אין שום שינוי . מה עליי לעשות?
ניתן לסייע לכם בפתרון הבעיה באמצעות זמזם הרטבה אלקטרוני אלחוטי במסגרת הדרכה, ליווי ומעקב במרפאת הרטבה מקצועית.