הרטבה חוזרת אחרי טיפול בפעמונית
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. בתי בת ה6טופלה בפעמונית עקב הרטבה לילה. ההרטבה פסקה לכחודשיים שלושה ואז שוב חזרה. יכולה להיות כל יומיים או אחרי שבועיים. שום שינוי לא קרה בחיינו.מה ניתן לעשות? האם יש בדיקות הורמונליות או פיזיולוגיות/אחרות.
קיימת תופעה של הרטבה חוזרת אצל ילדים אשר נגמלו לחלוטין. לפעמים היא זמנית ונקודתית ולפעמים היא עשויה להימשך זמן רב ויש לבצע התערבות טיפולית. נראה כי במקרה שלכם יש לחזור על הטיפול באמצעות זמזם אלקטרוני.