בירור לגבי טיפול
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב רציתי לברר לגבי טיפול אצלך איפה אתה מקבל מה העלות של הביקור האם יש השתתפות מקופות החולים ועד איזה גיל אתה מקבל כמו"כ האם שיטת הטיפול אצלך היא רק הזמזם כי במקרה שלי זה לא עבד ניסתי כמה פעמים הפעם האחרונה לפני כמה חודשים אגב אני בן 30 וסובל מהרטבה ראשונית כל לילה האם אתה חושב שתוכל לעזור לי כרגע אני עם חיתול בלילה תודה על תשובתך
הנך מוזמן לגלוש באתר www.kushnir.co.il תוכל למצוא שם תשובות לשאלותיך ואף למלא שאלון אבחון.