חוסר שליטה בלילה
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בני בן 3.8 גמול מגיל שנתיים וחצי גם ביום וגם בלילה. במהלך החודשים האחרונים התחיל לפספס במהלך הלילה . כדי להמנע בפספוס אנו לוקחים אותו בסביבות השעה 23:30- 24:00 לשירותים וכך אנו מונעים את "התקלה"... כיצד אוכל ללמד אותו לשלוט על הגוף שלו ? והאם יש דרך אחרת מלבד הזמזם שיכולה לעזור לו תודה ויום מקסים
גמילה מהרטבה בלילה א. מורידים את החיתול למשך שלשה שבועות ב. בתקופה זו נותנים לילד לשתות חופשי בערב ולא מעירים אותו לשירותים בלילה. ג. אם מספר הלילות היבשים הולך וגדל הילד נמצא בתהליך טבעי של גמילה ויש להמשיך כך עד שיהיה יבש לחלוטין. ד. אם ממשיך להרטיב באותה תדירות לכל אורך התקופה -- יש לשקול אפשרות להחזיר לשימוש את החיתול ולהמתין להזדמנות אחרת בעוד מספר חודשים או לפנות לטיפול באמצעות זמזם הרטבה אלקטרוני אלחוטי -- יש לזכור כי ניתן ליישם טיפול זה כבר מגיל כבר מגיל שלש במסגרת הדרכה, ליווי ומעקב מקצועי.