ילדה בת 3
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום! יש לי ילדה בת 3 שהחלה להרטיב מאז שנולדה לה אחות לפני שלושה שבועות, זה מגיע למצב שהיא מרטיבה אפילו פעמיים בלילה, בשנת צהרים מרטיבה מידי פעם (בגן היא לא מרטיבה- רק כאשר היא בבית), היה מקרה שאפילו עשתה על רצפת הסלון באמצע היום. הילדה היתה גמולה לחלוטין לפני הלידהשל השניה! איני מעוניינת להחזיר לה את הטיטולים ונכון לכרגע איני מעוניינת בשיטת הפעמון. האם יש משהו שאנחנו יכולים לעשות?
א. מומלץ לחזור ולהשתמש בחיתול במצב המוכחי ב. ניתן לסייע לכם בפתרון הבעיה באמצעות זמזם אלקטרוני אלחוטי במסגרת הדרכה, ליווי ומעקב במרפאה מקצועית.