הרטבת לילה אצל ילד גמול
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב. בני בן 2.9 הוא גמול לגמרי מאז גיל שנתיים. גמילה שהגיעה לחלוטין ממנו. הגמילה עברה בקלות רבה כמעט ללא הרטבות, לא ביום ולא בלילה. במשך חודשים לא היו הרטבות כלל. בחודשיים האחרונים הוא החל להרטיב לעיתים רחוקות ביום, כאשר הוא שקוע במשהו ולא רוצה להפסיד, ובלילה מידי פעם. בשני הלילות האחרונים הוא מרטיב כמה פעמיים בלילה. מה יכול לגרום לנסיגה שכזאת? וכיצד ניתן להתמודד עם זה? תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
מדובר במקרה שגרתי של הרטבה משנית.ניתן לסייע לכם בפתרון הבעיה בטיפול באמצעות זמזם אלקטרוני אלחוטי במסגרת הדרכה , ליווי ומעקב במרפאה מקצועית.