תהליך גמילה
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בתי עוד חודש בת 3. לפני חדש התחלנו תהליך גמילה מוצלח - למעט ביומיים הראשונים טפו טפו בלי פספוסים במתן שתן. בשנת צהריים יבשה לגמרי ובלילות בד"כ יבשה (בנתיים ישנה עם תחתוני גמילה בגלל הקור..) הבעיה היא ביציאות - למעט פעמיים שהיו יזומות על ידנו עושה בתחתונים ומייד מבקשת שיחליפו לה. לא הייתה שום טראומה בנושא ובכל פעם כשנשאלת על הפעם הבאה היא אומרת שתעשה בשירותים. האם צריך איזו התערבות או האם המצב צפוי לעבור לבד ותוך כמה זמן בד"כ? תודה