גמילה מטיטול
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ביתי בת שנתיים ושלושה חודשים והתחלתי לגמול אותה מטיטול בהתחלה היא לא פיספה אפילו פעם אחת ולהפך התלהבה ללכת לשירותים. בשבוע השלישי היא לא מפסיקה לפספס וניראה לי מפחדת ללכת לשירותים ורק אחרי שהיא עושה היא אומרת שעשתה פיפי ולא אומרת שיש לה פיפי ורוצה לשירותים. אני התיאשתי ורוצה להפסיק את הגמילה תני לי עצות איך להתמודד כי אני חסרת אונים.
א. המנעו לחלוטין מהפיכת נושא הגמילה לבסיס לכעימותים עם הילדה. ב.פנו אל סמכות מקצועית בנושא לקבלת הדרכה מקצועית.