ילדי בן 7 ועדיין מרטיב
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ילדי בן 7 ועדיין מרטיב בלילה,,, ניסינו טיפול עם סדין מצפצף וזה לא עזר,, הוא מתעורר רק אחרי שכבר הרטיב,,וזה כל לילה פעמים החלפת מצעים ותיסכול שלו ושלנו הרופא המליץ לתת עכשיו מינרין הייתי רוצה לקבל מידע על התרופה ,, האם בטוחה ?יש לה תופעות לוואי? האם אלולה לעשות נזק לאברים אחרים בגוף? כמה היא עוזרת? תודה
האמצעים המודרניים הקיימים היום, המיכשור האלקטרוני האלחוטי והשיטות המתקדמות להתמודדות עם השינה העמוקה כל אלה יכולים לסייע לכם לפתור את הבעיה. כל אשר עליכם לעשות הוא לפנות למרפאה מקצועית מתאימה. לגבי המינירין -- זוהי תרופה הפועלת כל עוד לוקחים אותה -- ברגע שמפסיקים אותה ההרטבה חוזרת. היא כן עשויה לעזור במקרים מסויימים תוך שילוב עם הזמזם האלקטרוני החדיש.