הרטבת לילה לילד בן 9
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בני בן תשע ומרטיב כל לילה לפחות פעם אחת. הוא מעולם לא נגמל ומרטיב מאז שהוא בלי טיטול. בגיל שש פנינו להומאופתיה, אך לא ראינו שינוי, בגיל שבע פנינו לטיפול עם זמזם לילה, ראינו שינוי, ולאחר מס' חודשים אף הגענו ליובש במשך חודש שלם, ולאחר מכן ההרטבה חזרה, בני לא הסכים לחזור לזמזם. לאחר מכן פנינו לאורולוג וקיבלנו מינירין ולא ראינו שום שינוי וכן תרופה נוספת וכנ"ל. החלטנו לעשות הפסקה בטיפול ולהרפות מהענין לזמן מה ולאחרונה ניסינו לכוון שעון מעורר כך שיתעורר וילך להתפנות, אך הוא אינו מתעורר. היש עצה?? הוא עדיין מסרב לחזור לזמזם.
מומלץ לטפל שוב באמצעות זמזם הרטבה. יש כיום זמזמים מתקדמים אלחוטיים ונוחים מאד לשימוש. ייתכן מאד כי פגישה של הילד עם מטפל מקצועי תשכנע אותו לשוב ולהשתמש בזמזם. זהו הפתרון היעיל והמתאים ביותר לילד.