בת 3 עם טיטול בלילה
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום בתי נגמלה מטיטול ביום בגיל שנתיים ללא כל בעיה, אך בלילה עדיין אנו שמים לה טיטול והיא קמה עם טיטול די מלא רוב הלילות. היא אוטוטו בת 3, האם כדאי להוריד את הטיטול בלילה? תודה מראש.
נסו להוריד את החיתול למשך 3 שבועות. אם תבחינו כי הלילות היבשים הולכים ומתרבים -- הילדה נמצאת בהליך גמילה טבעי. אם היא ממשיכה להרטיב באותה תדירות אתם יכולים לשוב ולהשתמש בטיטול למשך מספר חודשים נוספים או לפנות למרפאה מקצועית לטיפול בבעיה.