גמילה לא מוצלחת
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בתי בת שלוש ושלושה חודשים, החלה גמילה לפני כחצי שנה, עם עליות ומורדות, אך באופן כללי גם בתקופות הטובות יש פספוס אחד של פיפי ביום - עד מספר פספוסים בתקופות שפל. לפני כחודשיים התחלנו גמילת לילה יזומה בהצלחה של מעל 90% מהלילות. עם קקי מעולם לא היתה בעיה ומתחילת הגמילה היו פספוסים ספורים בלבד. עושה גם רושם שהיא עושה הרבה יותר מילדים בגילה, לפחות פעם בשעה, לפעמים אפילו יותר, מה שמן הסתם מקשה על התהליך. לפני כשבוע התחילה גן חדש מה שכמובן הוביל שוב לריגרסיה ופספוסים רבים, גם בגן וגם בבית. אנחנו כבר חסרי אונים ולא יודעים איך להגיב, לריגרסייה הנוכחית בפרט ולפספוסים השוטפים בכלל. בתודה מראש.