מרטיב בלילה
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, הילד שלי הוא בן 4 ילד סנביץ הוא מגיל שנתיים גמול ביום ולא בלילה לפני כחצי שנה הילד ביקש לישון עם תחתונים וזה מה שעשינו אבל חוץ מ2 לילות יבשים בלבד.... היל קם רטוב גם עם אני לוקחת אותו 3 פעמים בליליה לעשות פיפי זה לא עוזר בבוקר הוא קם רטוב. השאלה שלי אולי אני צריכה להחזיר לו את החיתול ללילה? ובקיץ הבאה לנסות שוב? או שלא להחזיר ולהמשיך כך? תודה
את יכולה להחזיר לו את החיתולף להקל עליכם ולנסות שוב בהמשך. אם זה כבר נמשך תקופה, לא נראה לי שיש טעם להמשיך בצורה הזו כרגע.