גמילה
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בתי בת 2.9 ובעצת הגננת החלטנו להתחיל לגמול אותה. בגן היא עושה פיפי בשירותים ואפילו מוכנה לישון בצהרים ללא טיטול ומצליחה לא להרטיב. אך מרגע שמגיעה הביתה מתאפקת ולא עוזר מה שעושים ואומרים היא צורחת ומבקשת טיטול לעיתים עושה על הרצפה ולעיתים מתאפקת עד הלילה לטיטול של השינה.מה לעשות האם להמשיך כי זה קורה רק בבית או לוותר ?
מולץ לאפשר לילדה להשתמש בחיתול בבית בכל עת שמבקשת. יחד עם זאת נסו ללמוד מהם הנסיבות בגן אשר מעודדות אותה להשתמש באסלה.