גמילה- בן שנתיים וחמישה
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, גמלתי את בני בן שנתיים וחמישה חודשים לפני כחודשיים, היות והילד הראה סימני מוכנות ברורים- הסיר חיתול ועשה את צרכיו הן בסיר והן בשירותים ללא שום בעיה. ואכן, במהלך חודש שלם כמעט ולא היו פיספוסים בכלל, והגננת אף הורידה לו חיתול בשנת צהריים היות והתעורר יבש יום יום. הבעיה החלה כעבור חודש, עם המעבר לגן חדש. הילד נוהג לפספס פיפי לפחות פעם פעמיים כל יום. ( ראוי לציין שבבית כמעט ואין פיספוסים בכלל). אודה לעצתך.
המתינו מספר שבועות. ייתכן מאד שיחד עם שיפור ההסתגלות שלו לגן החדש גם השליטה בסוגרים תשתפר.