בן 3 לא גמול לילה
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בני בן 3 וחודשיים גמול כבר שנה אך רק בשעות היום בשעות הלילה הייתי שמה לילד טיטול לפני לכתו לישיון כבר 5 חודשים בניסיון להוריד את הטיטול בלילה ללא הצלחה הילד מבקש ללכת לישון בלי טיטול אך תמיד מתעורר רטוב - לא היה אף פעם לילה יבש חשוב לציין שלפני לכתו לישון ומיד כשהוא מתעורר הוא עושה בשירותים ההרגשה היא שהילד לא מודע שש לו פיפי - קקי אף פעם לא עשה בלילה אני מתוסכלת ומיואשת ורוצה מאוד לעזור לו אשמח לעזרתכם
ניתן לסייע לכם בפתרון הבעיה באמצעות זמזם אלקטרוני במסגרת הדרכה, ליווי ומעקב במרפאה מקצועית.