גמילה מחיתולים
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בני בן שנתיים ועשרה חודשים, וחשבנו לנכון להתחיל את תהליך הגמילה הורדנו לו את החיתול ביום שבת וכל הזמן היו פיספוסים גם של קקי בנוסף פעם אחת ראינו שהוא מתחיל לעשות פיפי ואמרנו לו לבוא לישבנון ולא יצא לו ואחרי כמה דקות עשה בתחתונים גם לפני זה שרצינו שיעשה בישבנון אן סיר לא רצה והמקום היחיד שהוא מוכן לעשות פיפי זה רק בתוך האמבטיה. האם הוא מוכן לגמילה ? ואם לא אז מתי ?
נראה כי הילד אינו ממש מוכן לשמילה. השיבו את החיתול לשימוש מלא.המתינו מספר חודשים. במידה ואתם שוב מתחילים הליך גמילה ביזמה שלכם - עשו זאת על בסיס יעוץ מקצועי.