גמילה בלילה, מתי?
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בן 3.5 גמול ביום כחצי שנה, בשנת צהריים ללא טיטול ולרוב לא מרטיב, בלילה עדיין עם טיטול שממש כמעט תמיד רטוב בבוקר. האם אתה ממליץ בכ"ז על הורדה יזומה של הטיטול בלילה? כדאי עוד לחכות?
גמילה מהרטבה בלילה א. מורידים את החיתול למשך שלשה שבועות ב. בתקופה זו נותנים לילד לשתות חופשי בערב ולא מעירים אותו לשירותים בלילה. ג. אם מספר הלילות היבשים הולך וגדל הילד נמצא בתהליך טבעי של גמילה ויש להמשיך כך עד שיהיה יבש לחלוטין. ד. אם ממשיך להרטיב באותה תדירות לכל אורך התקופה -- יש לשקול אפשרות להחזיר לשימוש את החיתול ולהמתין להזדמנות אחרת בעוד מספר חודשים או לפנות לטיפול באמצעות זמזם הרטבה -- יש לזכור כי ניתן ליישם טיפול זה כבר מגיל כבר מגיל שלש במסגרת הדרכה, ליווי ומעקב מקצועי.