גמילת לילה
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, בני בן ה3.5 גמול מזה כ- 10 חודשים יום ולילה. לפני כחצי שנה חזר להרטיב לילה לילה- כפי הנראה קשור לעובדה שנולדו לו 2 אחיות תאומות. קנינו לו חיתולי גמילה אך בדר"כ נמנע משלים אותם. מזה כ- 5 ימים הוא מתעורר יבש וזה כמובן משמח אותנו מאד. שאלתי היא למעשה מתחלקת לשתיים-1. הילד לא מתעורר בלילה לבקש פיפי- האם בסדר ופשוט מתאפק לבוקר. 2. לאחר כמה לילות של התעוררות יבשה הילד נחשב גמול. תודה
א. ילדים רבים ישנים רצוף ולא מתעוררים לשירותים בלילה. ב. המשיכו לעקוב אחרי הילדה - אין כרגע צורך בטיפול.אחרי שלשה שבועות של יובש רצוף אפשר יהיה לקבוע כי גמולה.