התאפקות של פיפי
דיון מתוך פורום הרטבת לילה בקרב ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, ביתי בת שנתיים ושמונה חודשים ,כבר חודשיים מורידה לעצמה את החיתול ושמה תחתונים-אבל לא עושה בסיר/שירותים. לפני שבוע החלטנו שנתחיל גמילה כי כבר ממש לא הסכימה לשים חיתול. התחלנו ובהתחלה רק פיספסה-ישבה כמה דקות בסיר ואח"כ עשתה בתחתונים, אנחנו אמרנו שלא נורא ניקינו החלפנו והמשכנו הלאה ללא שום לחץ שלא יברח-כשברח אמרנו לא נורא ושפעם הבאה היא יכולה לנסות סיר/שירותים. לפני שלושה ימים היא הפסיקה לגמרי להרטיב ועכשיו היא עושה בסיר, אבל מתאפקת הרבה זמן בין פעם לפעם-נגיד בערב היא עושה בסביבות חמש וחצי פעם אחרונה פיפי עד הבוקר ובבוקר לפעמים עושה רק שעה ומשהו אחרי שמתעוררת. לאור העניין רציתי להחזיר את החיתול ,אבל היא מסרבת בתוקף-גם בלילה-מה לעשות?
המנעו מהחזרת החיתול לשימוש בשלב זה. אם תוך שבועיים לא תבחינו בשיפור בהתנהגות הילדה - פנו אל רופא הילדים.